LOU Schedule icône

1.0.19 by Evosus, Inc.


Apr 26, 2022

À propos de LOU Schedule

LOU Schedule est une application complémentaire exclusivement pour ceux qui utilisent le logiciel d'entreprise LOU.

This app enables field service personnel to manage their daily tasks and customer interactions.

Features include

Assigned Task List for Today, Past 7 Days, Tomorrow

Time Tracking for time spent on task

On My Way, Arrival, Departure messaging to customer (Requires messaging integration in LOU Web)

Text -to -Speech option to enter notes

• Customer facing or internal notes

• Notes for the next visit

• Notes to the dispatcher

• Add a work order outcome

• Add notes not associated with a Sales or Work Order document

Sync Offline Data to update tasks information between LOU web and LOU Schedule

Switch User/Company: Useful if you have multiple employees sharing the same device or operate more than one business

Picture Upload and sync to customer's account

Map to Customer Address

Water Test Capture and sync to customer profile in LOU Web

Add Quick SKUs for frequently used product out in the field

Quoi de neuf dans la dernière version 1.0.19

Last updated on Apr 26, 2022

Minor bug fixes and improvements. Install or update to the newest version to check it out!

Chargement de la traduction...

Informations Application supplémentaires

Dernière version

Demande LOU Schedule mise à jour 1.0.19

Nécessite Android

7.0 and up

Available on

Télécharger LOU Schedule sur Google Play

Voir plus

LOU Schedule Captures d'écran

Charegement du commentaire...
Recherche en cours...
Abonnez-vous à APKPure
Soyez le premier à avoir accès à la sortie précoce, aux nouvelles et aux guides des meilleurs jeux et applications Android.
Non merci
S'inscrire
Abonné avec succès!
Vous êtes maintenant souscrit à APKPure.
Abonnez-vous à APKPure
Soyez le premier à avoir accès à la sortie précoce, aux nouvelles et aux guides des meilleurs jeux et applications Android.
Non merci
S'inscrire
Succès!
Vous êtes maintenant souscrit à notre newsletter.